Translate

środa, 5 sierpnia 2015

Już ponad połowa wakacji minęła... :D

Siemka! Co to słychać u Was? U mnie ogólnie kicha :/ Okazało się, że mam wybity palec u stopy, więc jestem uziemiona (przynajmniej do końca tego tygodnia).

A teraz coś wesołego :) Jak tam wakacje? Gdzieś się wybieracie lub skąd wróciłyście/ - liście? Po czy przez wyjazdami? Pochwalcie się w komentarzach :D 

Ja wyjeżdżam w sobotę raczej popołudniu w trasę na KASZUBY! Odległość bardzo podobna jak nad morze, więc czeka mnie długa podróż :P Jest też duże prawdopodobieństwo, że będę gdzieś nad morzem, myślę, że w okolicach Trójmiasta, może też Hel :) Nareszcie wspólny wyjazd z rodzicami i bratem! Mam nadzieję, że będzie super!
Postram się wrzucać coś na bieżąco, ale jak sama nazwa wskazuje moje "coś" może być fajne, ciekawe lub głupie i nudne :D Jednakże dołożę wszelkich starań, aby blog trochę ruszył z życiem ;)

P.S. Myślę, że możecie się spodziewać jakiejś relacji zdjęciowej :P 

1 komentarz: